چگونه از تبلیغات اینستاگرام درآمد بیشتری کسب کنیم؟2023-09-04

۷ روش ساده برای افزایش مشتری، حتی بدون تبلیغات تابناک

شما بابت ارائه چنین خدماتی می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید . اینفلوئنسر مارکتینگ، یکی از موثرترین روش‌ها جهت کسب درآمد از اینستاگرام به حساب می‌آید. در این روش شما با برندها و کسب‌وکارها همکاری خواهید کرد تا محصولات و خدمات آن‌ها را به فالوورهای خود معرفی کنید. در حالی که اینستاگرام به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس آغاز به کار کرد، کم‌کم به یک رسانه تجاری تبدیل شد.

    {
  • به همین دلیل، اینستاگرام از یک پلتفرم اجتماعی ساده فراتر رفته و به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی و کسب درآمد به‌ویژه در ایران تبدیل شده است.
  • |}{
  • از اهمیت ریلز نباید غافل شد چون خیلی از پیج‌ها با یک ریلز وایرال شده  توانسته‌اند صدها مخاطب جذب کنند.
  • |}
  • آمارها می‌گویند که 80 درصد افراد به کمک اینستاگرام محصولات یا خدمات جدیدی را پیدا می‌کنند و در نهایت هم خرید خود را انجام می‌دهند.
  • در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن، شما باید 3 درصد نرخ تعامل داشته باشید تا بتوانید از صفحه خود کسب درآمد کنید.
  • این حقوق می‌تواند بسته به سنگینی و حجم کار روزانه شما متفاوت باشد.
  • {
  • مانند بازاریابی اینفلوئنسر، باید از تناسب محتوا و محصول اطمینان حاصل کنید و فقط محصولاتی را توصیه کنید که با محتوای شما و مخاطبانتان همخوانی دارند.
  • |}

خیلی اوقات صرفا با یک تصویر ساده از محصول میتوان به شکل اعجاب انگیزی آن را به فروش رساند. خلق کردن رویایی بود که از کودکی داشتم، تولید محتوا من رو به رویای خودم نزدیک تر کرد. لازم به ذکر است که شبکه اجتماعی توویچ (Twitch) برای صنعت گیم این گزینه در حال استفاده است. سعی کنید هنگام عکاسی بدیع، خلاق و سرگرم کننده باشید.شما می توانید از اینستاگرام برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی خود با استفاده از هشتگ‌های مرتبط اینستاگرام استفاده کنید. شما باید درک کنید که مخاطب شما چه کسانی هستند؟ علایق، ارزش‌ها‌، نیازها و خواسته‌های آنها چیست؟ در نتیجه، می‌دانید که کدام مارک‌ها مناسب آنهاست. در حالی که فیس‌بوک 2/8 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، رشد اینستاگرام در طی 9 سال اول به ۱ میلیارد کاربر رسیده بود.

همچنین، آخر هفته‌ها و تعطیلات ممکن است تعامل بیشتری را نسبت به روزهای هفته به همراه داشته باشد. مهم‌ترین نکته این است که نه تنها مسیرهای درآمدزایی که برای شما مناسب است را پیدا کنید، بلکه از ابزارهای مناسب نیز بهره ببرید. به‌عنوان مثال، یک رییل به راحتی می‌تواند به یک ویدیو در یوتیوب شورت یا تیک‌تاک تبدیل شود.

مدیریت پیج دیگران یا ادمینی

به شرطی که بتوانید ترکیب جالب و دیدنی از محصولاتتان تهیه و به مخاطب نشان دهید. یکی دیگر از شیوه‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه ، ارائه خدمات مرتبط با اینستاگرام است. این خدمات می‌تواند شامل تولیدمحتوای خلاقانه، بررسی آمار بیزنس و ارائه مشاوره رشد آن، ارتباط با مشتریان پیج و … باشد. شما می‌توانید با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد از مشتریانتان پول دریافت کنید. کدهای تخفیف یا لینک، به شما اختصاص دارند و اگر کسی از این لینک به محصول مورد نظر برسد یا به هنگام خرید از کد تخفیف شما استفاده کند، درصدی از فروش به شما تعلق می‌گیرد.

در این پست به انواع روش‌ها و ترفندهای کسب درآمد از اینستاگرام می‌پردازیم. این افراد باید محتوایی مبنی بر پیش نمایش محصول بسازند تا مشتریان بدانند قرار است چه کاری را سفارش دهند. گاهی نیز می‌توانید از مراحل ساخت محصول ویدئو و عکس تهیه کرده و با مخاطبان به اشتراک بگذارید. اشتراک گذاری نظرات مشتریان قدیمی می‌تواند به جلب اعتماد مخاطبان کمک زیادی کند. شما می‌توانید این نظرات را به صورت پست و استوری‌های خلاقانه آماده کرده و با فالوورها به اشتراک بگذارید. زیرا با این کار افراد متوجه می‌شوند که دیگران هم از شما خرید داشته و از خدماتتان راضی هستند.

تا حدی که با در میان گذاشتن زندگی، علایق، تبلیغات راهی برای کسب درآمد شد.میلیون‌ها کارآفرین از قدرت فروش اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. اگر می‌پرسید چطور؟این مقاله نحوه کسب درآمد از اینستاگرام با استفاده از 10 استراتژی را مورد بحث قرار می‌دهد. اگر سایتی برای فروش کالا و خدماتتان دارید، آن را در بخش استوری‌های پیج تبلیغ کنید. به خصوص در مواقعی که کالکشن جدید رونمایی کردید، محصولی را پیش فروش می‌کنید و یا تخفیف و جشنواره‌ای تدارک دیدید.

قطعا کاربرهای زیادی در کامنت و دایرکت از شما سوال‌هایی خواهند پرسید. تمام سوال‌ها را جواب بدهید و مطمئن بشوید که کسی از قلم نیوفتاده است. پاسخ دادن به هر سوالی درجا به یک خرید جدید از شما منجر نمی‌شود؛ اما باعث می‌شود که اعتماد افراد به شما جلب شود و خیلی زود و این بار برای خرید کردن به شما پیام بدهند.

برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راه‌اندازی کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند. درست است که برای برخی از روش‌های مانیتایزی که در بالا اشاره کردیم نیاز به تعداد فالوور زیادی دارید، اما برای شروع پولسازی تعداد فالووری که نیاز دارید از حد انتظار شما کمتر است. با افزودن تبلیغات ویدیویی در استریم و نشان‌های لایو به استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود، راه‌های جدیدی را برای درآمدزایی باز می‌کنید.

در این روش، شما با برندهای مختلف تماس می‌گیرید و در ازای مبلغی، پیج اینستاگرام و برند آن‌ها را در صفحه خودتان معرفی می‌کنید. دقت کنید که در این روش شما مبلغی از مخاطبان دریافت نمی‌کنید بلکه برندها هستند که به ازای انتشار تبلیغشان به شما پول پرداخت می‌کنند. این روزها شبکه اجتماعی اینستاگرام در میان قشر عظیمی از جامعه فراگیر شده است. بنابراین با بازاریابی در این شبکه می‌توان به گروه بزرگی از مشتریان دسترسی داشت. به همین دلیل بسیاری از بیزنس‌ها به ایجاد پیج‌های تجاری در اینیستا روی آورده و در تلاشند تا از این راه درآمد بیشتری به دست آورند.

علاوه بر این شما می‌توانید با دریافت ایمیل مخاطبان صفحۀ اینستاگرامی خود، یک لیست برای بازاریابی ایمیلی درست کنید و مشتریان وفادار خود را روز به روز بیشتر کنید. اینفلوئنسرها یا افراد تأثیر گذار از تبلیغات در اینستاگرام درآمد خوبی بدست می‌آورند. قانون این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام اینگونه است که در واقع میزان درآمد شما در روش تبلیغات، بر اساس مدت زمان انتشار پست و یا میزان بازدید پست یا استوری محاسبه میشود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارت‌های بازاریابی و مهارت‌های لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت.

تعداد بهینه هشتگ‌ها بین 5 تا 10 است، بیش از 20 هشتگ هم توصیه نمی‌شود. اینستاگرام ممکن است پست‌های حاوی بیش از 20 هشتگ را، «سایه ممنوع» کند. سایه ممنوع یا «Shadow banning» به این معنی است که پست‌های شما در جستجوی هشتگ‌های خاص نمایش داده نمی‌شوند. در درس اول این آموزش با مشتری و مصرف مد آشنا خواهیم شد و تحقیقات بازاریابی پیرامون مد را در درس دوم آغاز خواهیم کرد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

با رشد حساب کاربری شما، می‌توانید از تعداد بیشتر دنبال‌کنندگان خود برای مذاکره در مورد نرخ‌های بهتر استفاده کنید. به جای یک همکاری یک‌به‌یک با برند، می‌توانید هر محصولی را از طریق بازاریابی وابسته تبلیغ کنید. شما می‌توانید هزینه‌ای برای اجازه دادن به برند برای انتشار تبلیغات دریافت کنید که منجر به درآمد مستقیم بیشتر می‌شود. برای مثال، کِیلی دیموک، مربی خالقان محتوا و کسب‌وکار، با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی، حرفه خود را ساخته و دانش بازاریابی خود را با افراد همفکر به اشتراک می‌گذارد.

ابتدا اینکه مطالب جذاب ای تولید کنید زیرا تولید محتوا یکی از مهم‌ترین عوامل جذب مخاطب در اینستاگرام می‌باشد. سپس خواهید دید که چگونه کاربران عاشق شما خواهد شد و نتیجه شما پس از این همه تلاش آمدن شرکت‌های مختلف و فروشگاه‌های مختلف برای تبلیغات در پیج شما می‌باشد. معمولاً سه روش برای نمایش تبلیغات در پیج های اینستاگرامی پرطرفدار استفاده می شود.

بررسی و تحلیل مداوم این معیارها به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های خود را بهینه کنید، محتواهایی که بیشترین تعامل را ایجاد کرده‌اند، شناسایی و بر اساس آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. راه‌اندازی آنلاین‌شاپ در اینستاگرام یکی از روش‌های رایج برای کسب درآمد از اینستاگرام است. داشتن آنلاین‌شاپ در اینستاگرام مانند اجاره مغازه در خیابانی شلوغ و پررفت‌وآمد است.

اگر می‌خواهید تبلیغاتی را در اینستاگرام انجام دهید باید نکاتی را در نظر بگیرید تا هم تبلیغ جذابی داشته باشید و هم کیفیت آن مانند آگهی نیازمندی‌های روزنامه نباشد. از تاکتیک‌های مختلفی مانند گوش دادن اجتماعی، تعامل مستقیم و انتشار محتوای اطلاعاتی درباره چگونگی کمک محصول شما به افراد استفاده کنید. زمانی که در حال فکر کردن به اینکه چه محتوایی ایجاد و چه محصولی بفروشید، باید به تطابق محتوا، محصول و مخاطب توجه کنید. یک لینک با کیفیت در بیو به این معنی است که می‌توانید دنبال‌کنندگان اینستاگرام را به صفحات فرود، وب‌سایت‌ها یا صفحات پرداخت برای محصولات و خدمات خود هدایت کنید. این کار را می‌توانید به‌صورت دستی انجام دهید، مانند دنبال کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن در پست‌های برندها.

بهتر است بیشتر روی تولید محتوای باکیفیت و تعامل با مخاطب تمرکز کنید. شما می‌توانید برای پروژه یا محتوای خاص خودتان کمپین‌های جمع‌آوری کمک راه اندازی کنید. مثلا در پست‌ها و استوری‌ها درباره کمپین توضیح دهید، لایو دونیشن برگزار کنید یا حتی یک لینک در بیو پیجتان قرار بدهید و از فالوورها بخواهید با رفتن به لینک، کمپین شما را حمایت مالی کنند. سایت‌هایی مثل GoFundMe یا Patreon برای جمع‌آوری کمک‌های مالی طراحی شده‌اند که برای شما خیلی کاربردی هستند. اگر پکیج هم نداشته باشید، می‌توانید به فالوورهایتان اطلاع بدهید که با خرید اشتراک، دسترسی ویژه به محتوای آموزشی شما داشته باشند. به این ترتیب اگر محتوای خیلی خوبی داشته باشید، روزبه‌روز به تعداد مخاطب‌های وفادار شما اضافه می‌شود که برای کلاس‌های آنلاین شما پول می‌دهند.

راهنمای کامل کسب درآمد از اینستاگرام، شما را قدم‌به‌قدم از پایه‌ترین مراحل تا ترفندهای پیشرفته همراهی می‌کند تا به اینفلوئنسری موفق، فروشنده‌ای هوشمند یا حتی خالق محتوا تبدیل شوید. ادمین‌ها و کارشناسان تولید محتوای زیادی به صورت فریلنسر با مجموعه پونیشا همکاری دارند و شما می‌توانید با کمک گرفتن از این کارشناسان پیجی پربازدید و موفق داشته باشید و به درآمد خوبی در اینستاگرام برسید. فقط برای زیاد کردن تعداد پست‌ها و حضور روزانه در اینستاگرام، محتوا تولید نکنید. اگر فکر می‌کنید با تولید محتوای بی‌کیفیت یا تکراری پیج شما رشد می‌کند، سخت در اشتباهید. چراکه فالوورها به این نوع محتواها علاقه‌ای ندارند و بعد از مدتی خیلی راحت پیج شما را حذف می‌کنند.

استراتژی سوم: فروش محصولات خود

این تخفیف‌ها می‌توانند در قالب جشنواره‌های فصلی، کالکشنی و یا حتی تخفیف برای مشتریان قدیمی ارائه شوند. گاهی نیز می‌توانید پستی برای جایزه در نظر گرفته و به افرادی با بیشترین کامنت، منشن، اشتراک گذاری و … هدیه بدهید. بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام، افزایش طبیعی (ارگانیک) آن طبق اصول پست‌گذاری و هشتگ‌گذاری است اما در کنار آن، به کمک تبلیغات موثر و راه‌های افزایش تعامل نیز می‌توان فالوور جذب کرد.

شرکت‌های تازه‌کار زیادی وجود دارند که برای برندسازی هزینه می‌کنند! اگر پیجی با تعداد فالوور بالا دارید و درباره برندسازی اطلاعات دارید، می‌توانید برای کسب و کارها برند بسازید. یعنی برای آن‌ها لوگو، شعار برند، هشتگ‌های هماهنگ و… طراحی کنید و در پیجتان آن‌ها را تبلیغ کنید. یکی دیگر از امکانات اینستاگرام که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به درآمد برسند، خرید اشتراک است.

{

چگونه فالوورها شما را سابسکرایب می‌کنند؟

|}

این امکان وجود دارد که با خود برند به طور مستقیم همکاری کنید یا این‌که برای این کار از مغازه‌داران یا تجار بازاری کمک بگیرید. علاوه بر این، پلتفرم‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید کالای آن‌ها را در سایت خود به فروش برسانید و درصدی از فروش را دریافت کنید. برای کسب درآمد از اینستاگرام باید چنین جمله‌هایی را در برخی از پست‌های خود بکار بگیرید چراکه در غیر اینصورت، تعامل با مخاطب را از دست خواهید داد. البته نوشتار رسمی یا غیررسمی بسته به نوع مخاطب ممکن است متفاوت باشد. با توجه به اهمیت بازاریابی مد برای کسب درآمد از اینستاگرام «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش بازاریابی مد کرده که لینک آن در ادامه آورده شده است.

در عوض موضوع اصلی برای کسب درآمد از اینستاگرام پیدا کردن برند و شرکتی است که مایل باشد تبلیغات خود را در پیج شما نمایش دهد. البته با استفاده از روش‌های دیگری که در مقاله امروز معرفی کردیم، این مشکل نیز تاحدودی برطرف می‌شود و شما می‌توانید حتی بدون تبلیغ‌دهنده نیز از طریق راه‌های دیگری همچون بازاریابی آشناسازی، به درآمد برسید. برای مثال فرض کنیم شما در صفحه اینستاگرام خود در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی محتوا تولید می‌کنید. در این صورت می‌توانید با همکاری یکی از فروشگاه‌های اینترنتی، لینک خرید محصول خاصی را با کد معرف خودتان ایجاد کنید و آن را در اختیار مخاطبین پیج خود قرار دهید. شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام که تقریبا تمام کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند، دریافت پول به ازای انتشار پست و استوری تبلیغاتی است.

احتمالاً دانستن تعرفه درآمد یوتیوب، به شما در برآورد درآمدتان کمک کند. در بخش دیدگاه نظرات خودتان را در مورد سیستم Affiliate marketing بگویید. اگر سایت دیگری هم می‌شناسید که از آن درآمد داشتید برای ما در بخش نظرات بنویسید. یعنی تمام برنامه نویسی‌های لازم برای ساخت سایت از قبل برای شما انجام شده است. فقط کافی است با وارد کردن شماره تماس و انتخاب قالب دلخواه در سایت ساز ثبت نام کنید.

بزرگ‌ترین مزیت Shopify در این است که می‌توانید از فروش محصولات پورسانت بالایی دریافت کنید. Shopify بستر مناسبی برای شروع فعالیت در زمینه Affiliate marketing است. اگر به بازاریابی علاقه دارید و دلتان می‌خواهد بدون سرمایه درآمد داشته باشید، این بهترین فرصت برای شما است.

جالب است بدانبد یهترین ایده برای پول درآوردن از اینستاگرام بلاگر شدن است. در اینستاگرام به دلیل استفاده حداکثری از محتوا های بصری انواع مشاغل و کسب وکار ها را مجاب می کند تا برای تبلیغ برند خود از آن استفاده کنند و میزان مشتریان خود را افزایش دهند . پس این قابلیت فرصت خوبی برای اینفلوئنسرها ایجاد می کند تا با ایجاد محتوای بصری خوب میزان مخاطب زیادی بدست آورند و به درامد دلخواهی با همکاری در غالب اسپانسری توسط برند های مختلف برسند . شما می توانید مقاله ترفند های ایجاد محتوای بصری موثر در اینستاگرام را بخوانید . وظایف اصلی، شامل ارسال پست‌ها، انتشار استوری‌ها، پاسخگویی به نظرات و پیام‌های کاربران و سایر فعالیت‌های مرتبط خواهد شد.

اینفلوئنسرها در اینستاگرام افرادی هستند که به واسطه حرفه و یا فعالیتی که در این شبکه اجتماعی از خود به نمایش گذاشته‌اند، می‌توانند بر روی مخاطبان خود تاثیرگذار باشند. اما انواع روش‌ های تبلیغات در اینستاگرام گسترده‌تر است و اگر در یک سیستم همکاری در فروش عضو هستید، می‌توانید برای بیشتر دیده شدن پیجتان از روش تبلیغات در پیج های پر بازدید اینستاگرام استفاده کنید. قطعا شما هم در اینستاگرام دیدید که خیلی از تبلیغات صرفا با یک موبایل بسیار ساده گرفته شده و کسی هم که عکس برداری و یا فیلم برداری کرده، تخصصی در آن نداشته ولی فروش بسیار زیادی هم ایجاد کرده است.

حتی برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌توانید به سادگی طرح‌ها و لوگوهای برند خود را روی کالاهایی مانند لیوان، تی‌شرت، و غیره چاپ کنید و به فروش برسانید. هنگامی که به کسب درآمد 25 دلاری از اشتراک‌های اینستاگرام رسیدید، هر ماه به ازای پولی که در ماه قبل آورده‌اید، پرداختی دریافت خواهید کرد. بنابراین، برای مثال، می‌توانید انتظار داشته باشید که پولی را که در ماه نوامبر به دست آورده‌اید، در پایان دسامبر دریافت کنید.

از این طریق نیز افراد بیشتری با شما آشنا شده و شانس فروشتان بیشتر می‌شود. افراد از اینستاگرام برای مشاهده سلیقه‌های مختلف دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنند و علاوه بر این، برای دیدن ویژگی‌های متمایز برندهای مورد علاقه خود، آن‌ها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. در نتیجه، علاقه‌ای ندارند که هر روز با تبلیغات مختلف محصولات مواجه شوند. به جای تبلیغ مداوم می‌توانید از جملات معروف با تایپوگرافی مناسب استفاده کنید. اگر فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً از اینستاگرام برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده می‌کنید.

علاوه بر زیبایی‌شناسی بصری خود، مطمئن شوید که صدای خود را نیز می‌شناسید—چگونه نظرات خود را می‌نویسید یا هنگام پخش زنده چگونه صحبت می‌کنید. دنبال‌کنندگان وفادار بیشتر احتمال دارد که به فراخوان‌های شما برای اقدام پاسخ دهند، مانند کلیک کردن روی لینک‌های وابسته شریک تجاری. ابزارهای دیگر مثل Sprout Social، Hootsuite Analytics و Iconosquare امکانات بیشتری برای تحلیل دقیق‌تر از جمله بررسی بازه‌های زمانی و مقایسه عملکرد کمپین‌ها دارند. این روش نیز قوانین و محدودیت‌های خاص خود را دارد و از داخل ایران نمی‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

جالب است بدانید که وب سایت Awin در سال 2017 وب سایت ShareASale را خریداری کرد. این دو شرکت هر دو در زمینه افیلیت مارکتینگ فعالیت می‌کنند؛ اما بعد از خرید همچنان به صورت جداگانه مدیریت می‌شوند. در ادامه با 6 مورد از بهترین سایت‌های همکاری در فروش آشنا می‌شوید. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، می‌توانید به همکاری‌های طولانی‌تر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند.

در این استراتژی، شما حساب‌های کاربرای اینستاگرام در حوزه تخصصی خود را جستجو و از آن‌ها درخواست می‌کنید که صفحه شما را در پست‌های خود معرفی کنند و شما نیز همین کار را برای آن‌ها انجام دهید. راه دوم این است که هزینه این تبلیغات را پرداخت کنید یعنی برای معرفی شدن صفحه خود در حساب‌های دیگر، هزینه‌ای در نظر بگیرید. البته باید نکاتی را برای پرداخت هزینه تبلیغات اینستاگرام در نظر داشته باشید. در دنیای امروز، استفاده از شبکه‌های اجتماعی روز به روز گسترده‌تر می‌شود و وجود شبکه‌های اجتماعی قدیمی‌تر مانند اینستاگرام و ظهور شبکه‌هایی جدیدتر همچون کلاب‌هاوس سبب رونق بازاریابی شبکه های اجتماعی شده‌اند. اینستاگرام در ابتدا، اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها بود و در حال حاضر، تعداد کاربران آن بیش از ۱ میلیارد نفر ذکر شده‌اند. این تعداد کاربر، فرصت مناسبی برای دیجیتال مارکترها است تا با کسب درآمد از اینستاگرام بتوانند حوزه کاری خود را وسیع‌تر و درآمد بیشتری کسب کنند.

در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید. در این یادداشت، ۷ روش کاملاً عملی و ساده را بررسی می‌کنیم که بدون نیاز به تبلیغات مستقیم، مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید. این روش‌ها نه‌تنها کم‌هزینه هستند، بلکه اگر درست اجرا شوند، تأثیر طولانی مدتی هم خواهند داشت. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... تبلیغات پولی می‌تواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازه‌گیری هستند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
درامد ادمین در اینستاگرام